Titus Capilnean |
| Bloggerul si agentia de PR (I) Posted: 15 Sep 2011 12:31 AM PDT
Aici întâlnim, în mod tradițional două situații: cea în care bloggerul e invitat la evenimente/să testeze produse sau servicii și cea în care e implicat într-o campanie integrată, el fiind vehicul de interacțiune(aici suntem la granița PR-ului cu interactive-ul). Mă ocup în cazul ăsta de prima variantă, pentru că a doua implică, în 99% din cazuri, bani, așa că problemele sunt mai puține. Așadar, bloggerul invitat la eveniment/testare are fix două variante de comportment. Toate celelalte posibile variante duc, prin discuții, la una din cele două finalități pe care le descriu mai jos: Bloggerul nesimțitEl se caracterizează prin atitudinea arogantă, lipsa de respect pentru omul care l-a contactat. Bloggerul crede că el îi face cel mai mare serviciu omului de PR doar prin faptul că nu l-a băgat direct în SPAM sau că i-a răspuns la telefon/DM/mesaj pe Facebook. Ce câștigi ca blogger
Ce pierzi ca blogger
Sfatul meu pentru omul de PR care se lovește de cazul ăsta
Bloggerul cooperantN-are nevoie de descriere. E cel care e simpatic, vine, scrie, e respectuos, ține legătura cu tine, te ajută și lucrează bine cu agenția. Ce câștigi ca blogger
Ce pierzi ca blogger
Sfaturi pentru omul de PR
Atunci întrebarea e – de ce să nu fii cooperant? Chiar dacă e o campanie lame, mai bine refuzi politicos și lași ușa deschisă decât să te cerți și să pierzi campanii viitoare mult mai mișto. Articolul este primul episod și face parte dintr-un serial în care povestesc interacțiunile dintre bloggeri și agenții/clienți. |
| You are subscribed to email updates from Titus Capilnean To stop receiving these emails, you may unsubscribe now. | Email delivery powered by Google |
| Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610 | |



No comments:
Post a Comment